با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ کسری 1400 نیرو در حوزه ابتدایی استان اصفهان
زیارت عاشورا

خبرگزاری پانا+

به نقل از پانا:محمد حسن قائدیها اظهار داشت: دغدغه آموزش و پرورش استان اصفهان جدا از دغدغه و مشکلات آموزش و پرورش کشور نیست.
وی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی مدون مشکلات استان اصفهان حل خواهد شد اصلی ترین مسئله مورد توجه در استان موضوع نیروی انسانی است که سخت ترین ساماندهی را وزارت آموزش و پرورش تجربه می کند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: با توجه به حذف یک پایه از دوره دوم متوسطه و اضافه شدن یک پایه در دوره اول متوسطه همچنین گسیل شدن تعدادی از نیروها در دوره متوسطه باعث نگرانی خواهد بود.
قائدیها افزود: ایجاد زیرساخت لازم و آماده کردن فضای لازم برای جابه جایی نیروهای دوره متوسطه از نگرانیهای دیگر استان اصفهان است با توجه به اینکه فضاهای فیزیکی آموزش و پرورش دچار کمبود رسیدگی هستند فرسوده شده و با عنوان مشکل این استان شمرده می شود.
وی بیان کرد: مشکلی که چند سال است آموزش و پرورش درگیر آن است کمبود نیرو در دوره ابتدایی است که حدود 1400 نیرو کسری در این حوزه شناخته شده است که با مازادهای نیروهای دیگر در بخش استان جبران خواهد شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دستورالعمل خرید خدمات آموزشی ابلاغ شده تا بتوان بخشی از کمبود نیروی حوزه ابتدایی را جبران کرد.
وی در پاسخ به این سوال که برگزاری این اجلاس چقدر در مرتفع کردن مشکلات استان اصفهان موثر است افزود: روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق مختلف در این اجلاس درگیر تجربیات وزارت آموزش و پرورش هستند .
قائدیهای بیان کرد: در این اجلاس ها ریز مشکلات شناسایی شده و روسا با برگزاری این گردهمایی ها راه حل ها را در جهت حل مشکلات ساماندهی می دهند اگر این همفکری ها با برنامه ریزی دقیق صورت پذیرد اجلاس نقش موثری در حل مشکلات استان و مناطق دارد .
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پاسخ به این سوال که چه خواسته ای از مسئولان حاضر در این اجلاس بخصوص شخص وزیر دارید گفت: اگر فعالیت کارگروه های در حال برگزاری از چند روز قبل در اختیار استان ها قرار گیرد عناوین موضوعات بررسی شده و با برگزاری جلسات قطبی آمادگی بیشتر برای شرکت در اجلاس ها را خواهند داشت.به نقل از پانا:مدیر کل اموزش و پرورش استان اصفهان در حاشیه سی و دومین گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش از برنامه ریزی برای رفع کسری نیرو در حوزه ابتدایی این استان خبر داد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394برچسب:, | 17:16 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |